logo
امروز : شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۰
[ شناسه خبر : ۴۱۳۱۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس هیأت تکواندو استان زنجان عنوان کرد:

حضور تکواندوکاران زنجانی در مسابقات قهرمانی کشور

حضور-تکواندوکاران-زنجانی-در-مسابقات-قهرمانی-کشور
رئیس هیأت تکواندو استان زنجان گفت: تیم تکواندو استان زنجان در دو رده سنی خردسالان و نونهالان دختر و پسر در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی شهر ارومیه حضور دارند.

اصغر محمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه تیم تکواندو استان زنجان در دو رده سنی خردسالان و نونهالان دختر و پسر در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی شهر ارومیه حضور دارند، گفت: مسابقات رده سنی خرسال و نونهال در بخش پسران امروز (۲۷ مهر ماه) برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید

وی افزود: رده سنی خردسال و نونهال در بخش دختران نیز ۲۸ مهر ماه سال جاری در شهر ارومیه اجرائی خواهد شد.

رئیس هیأت تکواندو استان زنجان با اشاره به اینکه ۴۰ نفر تکواندوکار زنجانی در این مسابقات به رقابت خواهند پرداخت، عنوان کرد: امید است تیم تکواندو استان زنجان همچون گذشته بدرخشند و کسب مقام کنند.

وی گریزی به مسئله کادر فنی زد و گفت: در بخش خردسالان پسر، هاتف نعمتی، سجاد علوی، علی بسطامخانی، مجید امیری و علیرضا علوی و در بخش خردسالان دختر الهه عاشری، سما برجی، زهرا موسوی و پروانه کماری حضور دارند.

محمدی با اشاره به رده سنی نونهالان پسر و دختر خاطرنشان کرد: محمد عباسی، محمد علوی، علی پیری و امیرسینا بختیاری و در بخش نونهالان دختر ناهید شامی، نیلوفر بیگدلی، فرزانه آقامحمدلو و حدیثه ایده‌لویی به ترتیب به عنوان سرپرست، سرمربی و مربی هدایت‌گر تیم‌ها هستند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر